3 mai 2012

Superbrand Sensiblu

0 Comentarii
Sensiblu, liderul pietei de retail farmaceutic, a primit pentru a treia oara statutul de Superbrand, in cadrul Galei Superbrands care a avut loc in data de 27 aprilie la Bucuresti.
In 2012 Sensiblu marcheaza 15 ani de existenta si 10 ani de implicare sociala activa prin Fundatia Sensiblu.

In cei 15 ani de dezvoltare, Sensiblu a inclus inovatia centrata pe oameni in ADN-ul brandului sau si a impus o viziune moderna si inovatoare in retailul farmaceutic: de la farmacia cu ghiseu la farmacia deschisa dedicata sanatatii si frumusetii (prima in 1997) si ulterior la conceptul de farmacie adaptata nevoilor si profilului clientilor in 2008.

Modelul de business, orientat spre dezvoltarea pe termen lung, a facut din Sensiblu un brand puternic, cu peste 300 de farmacii in 60 de orase si cu un portofoliu de peste 23.000 de produse, inclusiv branduri proprii.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu