
Agentia de publicitate G2 Romania a obtinut luni, 4 iunie, 3 premii de eficienta acordate de juriul festivalului Effie.
Daca la editia din 2011 G2 Romania a primit un premiu la categoria Shopper Marketing, anul acesta agentia a reusit nu doar sa obtina confirmarea expertizei, ci monopolul pe intreaga categorie. Astfel, singurele 3 premii acordate in cadrul categoriei Shopper Marketing au revenit echipelor care lucreaza pe brand-urile P&G, respectiv Vodafone.
Singurul premiu Bronze din categorie a fost castigat de campania "Puiul tau cel mic poate fi al 8-lea pitic", realizata de Procter & Gamble pentru real,- Hypermarket. Initiativa a adus nu doar vanzari pentru Pampers - brand P&G -, ci si o perceptie imbunatatita asupra categoriei si a produselor participante. Echipa care a realizat campania este formata din: Alina Varlanuta, Laslzo Pap, Raluca Samoila, Oana Mustareata, Mihai Draghici, Florian Gheorghe, Ana-Maria Ciobotaru, Diana Serban, Cristina Ungureanu, Dana Pascu, Annabella Orosz, Dorina Sandu (G2 Romania) si Radu Dobrescu, Miruna Georgescu, Irina Naum, Gaina Alexandra, Oana Raiu (Procter & Gamble) si Carla Zgripcea (real,- Hypermarket Romania).
Premiul Silver a fost acordat campaniei "Caravane", o initiativa dedicata a brand-ului Vodafone, care a vizat oprimizarea relatiei cu consumatorii din zonele rurale. Solutia cu care a venit echipa G2 Romania a fost aceea de a crea un nou canal de comunicare, mutand practic magazinele Vodafone la sat. Astfel, campania a reusit sa aduca Vodafone mai aproape de clientii din zona rurala si sa optimizeze produsele si serviciile de telecom ale clientilor, intr-un demers educational. Echipa care a semnat cazul castigator este formata din Andrei Nedea, Romulus Petcan, Bogdan Teodorescu, Marius Negrea, Vlad Gheorghiu, Alex Petrescu, Alina Buzatu, Adriana Staicu, Mihaela Badara, Mircea Pascu, Monica Gheorghe, Dorina Sandu, Mihai Sava (G2 Romania) si Ondina Olariu, Mihaela Scarlat, Claudia Constaninescu, Razvan Medrea (Vodafone).
Al doilea premiu Silver a revenit unei alte campanii desfasurate in colaborare cu Procter & Gamble, o initiativa dedicata magazinelor Selgros. Campania s-a numit "Fii eroul familiei si al vecinilor tai", iar miza a fost atragerea clientilor care in mod obsinuit cumpara de la supermarketuri si hypermarketuri intr-un magazin dedicat clientilor de tip persoana juridica. Promisiunea si premiul campaniei au constat in renovarea apartamentului si a scarii de bloc. Echipa care a castigat premiul este formata din Alina Varlanuta, Laszlo Pap, Raluca Samoila, Marius Manolache, Florian Gheorghe, Ana-Maria Ciobotaru, Maria Stefanita, Mihai Draghici, Cristina Ungureanu, Dana Pascu, Alina Buzatu, Dorina Sandu (G2 Romania) si Alis Cristea, Miruna Georgescu, Adina Tarcea, Oana Raiu (Procter & Gamble).
Pentru agentie, obtinerea celor 3 premii inseamna validarea efortului pe care il depunde echipa in fiecare zi, cu fiecare campanie. Mai mult, castigarea premiilor pentru brand-uri diferite e inca o recunoastere petru expertiza de shopper marketing construita de-a lungul timpului. Nu in ultimul rand, faptul ca modelul de business al agentiei e construit in jurul integrarii departamentelor de shopper marketing, digital, ATL, BTL si PR a ajutat la obtinerea rezultatelor de eficienta din cadrul Galei Effie 2012.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu