Cea de-a saptea editie a evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de IQads, va debuta astazi, 13 august, pe terasa Fabrica, Bucuresti. Pe parcursul unei saptamani, participantii la eveniment vor putea interactiona cu brandurile prezente la ADfel intr-o maniera inedita si relaxata - de la competitiile de improvizatii si de jucat scene din filme in 60 de secunde pana la jocuri multiplayer combinate cu videomapping interactiv pe fatada Fabrica;
Evenimentul va gazdui peste 60 activari neconventionale din partea a 30 branduri comerciale, organizatii neguvernamentale, asociatii nonprofit si institute culturale. Evenimentul debuteaza cu Zilele Culturale ADfel (care dureaza in premiera 3 zile, de luni pana miercuri, alaturi de activarile brandurilor comerciale), iar aceasta sectiune se adreseaza in principal organizatiilor din zonele culturale, sociale, ecologice sau educationale, care isi vor promova programele antrenand publicul in activitati ale caror numitor comun este tot neconventionalul. Cele 19 branduri care participa la Zilele culturale ADfel sunt: Atelierul de Panza, BeWhere, Biciclop, Bicicletele Pegas, Carturesti, Greenpeace, Incubator107, IQads Kadett, Mai Mult Verde, Dr.Like, Mixtopia, PRIME Romania, Revista de Povestiri, Scoala ADC, Scrie despre Tine, VIP Romania, alaturi de Agrafa, ARWorks si Zumzi. Acestia vor implica participantii la ADfel in diferite activari, de la ateliere de pictat pe sacose de panza sau de impartasit povesti bazate pe intamplari reale, personalizare de biciclete si confectionare de gradini verticale sau de jonglerie, jocuri si exercitii pentru cei care isi doresc sa inceapa o cariera in industria de marcom, dar si concursuri de dans si de cunoastere eate cocktailuri, muzica si filme epice.
Intrarea la toate activitatile evenimentului este libera.
Cele 11 branduri comerciale prezente pe tot parcursul ADfel sau in momente punctuale din saptamana dedicata neconventionalului sunt: Orange, Samsung, Desperados, Praktiker, Ciuc Premium, Axe, Havana, Jameson , Intersport, Tomi si ABSOLUT.
Pe intreaga durata ADfel, Orange va demonstra cum comunicarea poate fi simpla, jucausa si surprinzatoare. Participantii la ADfel vor castiga premii in joaca, vor cauta inspiratia pe internet, vor arata cat de spontani sunt impreuna cu echipa Improvisneyland si vor avea Wi-Fi gratuit intr-o zona relaxanta.
Samsung Galaxy Beam va demonstra participantilor de la ADfel cum tot ce inregistreaza sau fotografiaza cu telefonul mobil devine epic. Astfel, in cadrul Epic Film Fest, vor putea fi vizionate la ADfel finalistele competitiei, transformate din simple filme create cu telefonul mobil in trailere epice (sambata, pe 18 august). Iar de miercuri pana duminica fotografiile facute cu telefonul mobil de cei din terasa vor putea fi transformate instantaneu in postere epice de film.( sursa site-ul IQads)
Urmariti in aceasta saptamana Suplimentul AD fel ce se distribuie impreuna cu ghidul 24 FUN.
Mai multe relatii despre eveniment si pe IQads.
P.S.ADfel se va desfasura la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50. Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, MvcomMVcom

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu