27 noiembrie 2012

Promovarea produselor verzi

0 Comentarii
Echipa de management a proiectului “Promoting Green Products/Promovarea produselor verzi” (LIFE+08/INF/RO/000507) – Green Pro, proiect finanţat de Comisia Europeană prin Programul LIFE+, a încheiat cu succes cea de-a doua etapă a studiului privind opinia consumatorilor români despre produsele verzi şi nivelul de recunoaştere al acestora.

Echipa de proiect a decis să implementeze studiul de opinie în trei etape: la începutul, la mijlocul şi la finalul proiectului. Astfel, echipa de proiect va reuşi să colecteze date detaliate pentru a identifica tendinţele reale ale pieţei româneşti pe o perioadă mai lungă de timp. Cel de-al doilea studiu s-a bazat pe un eşantion de 1055 persoane şi a avut loc în perioada Martie-Mai 2012 (primul studiu a avut loc în Iulie-Octombrie 2010 şi a numărat 1140 participanţi/respondenţi). Chestionarele au acoperit teritoriul întregii ţări. Un al treilea studiu va avea loc în 2013, înainte de finalizarea proiectului.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu