Campania “Zâmbet de copil”, desfăşurată de compania Lidl în perioada 06 decembrie 2012 – 07 ianuarie 2013, pentru sprijinirea copiilor din comunităţile sărace din România a reușit să adune suma de 300.000 de lei.
Fondurile colectate vor asigura pe durata unui an şcolar hrana zilnică pentru aproximativ 250 de copii din centrele educaționale ale Salvati Copiii din oraşele: Bucureşti, Cluj, Constanţa, Iaşi, Petrila, Reşiţa, Târgovişte, Târgu Mureş, Timişoara, precum și pentru familii provenind din comunități defavorizate.
Prin această campanie, Lidl România în parteneriat cu Salvaţi Copiii, şi-a propus susținerea combaterii sărăciei în rândul copiilor. Conform ultimelor statistici, România este ţara cu cel mai mare risc de sărăcie infantilă din Uniunea Europeană, cu o rată de 32.9% - conform Eurostat (în 2011).
Lidl a lansat a treia editie a campaniei care se va desfasura pana la data de 1 iunie, iar donațiile se pot face în urnele special amenajate, amplasate în dreptul fiecărei case de marcat.
10 aprilie 2013
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu