9 septembrie 2013

Romanii au initiativa!

0 Comentarii
Vodafone Romania a lansat in data de 6 septembrie o noua campanie de brand prin care face cunoscute povestile romanilor indrazneti care, cu ajutorul tehnologiei, au reusit sa inoveze, sa progreseze, sa isi depaseasca limitele.
Campania are in centru un personaj real, ciobanul Ghita Danuletiu, din comunca Jina, judetul Sibiu, care foloseste smartphone-ul si Internetul mobil pentru a fi in legatura cu cei dragi si a fi conectat la retelele sociale. In varsta de 28 de ani, Ghita se ocupa de oierit de la 14 ani si a reusit, prin munca si perseverenta, sa creasca semnificativ afacerea familiei sale.
Oricine se poate imprieteni cu ciobanul Ghita si poate afla detalii despre viata sa de zi cu zi, pe pagina www.facebook.com/ciobanulghita.
Vodafone invita utilizatorii, indiferent de retea, sa intre pe platforma online www.romaniiauinitiativa.ro si sa impartaseasca aici fie o realizare personala de care sunt mandri, fie cum au reusit sa isi construiasca o afacere de succes, cu ajutorul serviciilor de comunicatii mobile.
Vodafone invita publicul pe site-ul www.romaniiauinitiativa.ro pentru a-si face cunoscute povestile despre reusita personala sau in afaceri.
Cele mai votate povesti personale vor fi premiate, saptamanal, cu un abonament Smart 10, valabil timp de un an, alaturi de un smartphone Vodafone Smart Mini. Concursul se va derula pe o perioada de opt saptamani.
Si antreprenorii care isi posteaza povestile pot castiga, saptamanal, un pachet Vodafone Office Complet, in valoare de 29 Euro/luna (fara TVA), valabil timp de un an, alaturi de echipamente in valoare de 149 Euro: un telefon, un router si o multifunctionala. Perioada concursului este de opt saptamani.
Mai mult, marele premiu al concursului derulat pe www.romaniiauinitiativa.ro ofera castigatorului posibilitatea de a fi protagonist al unei campanii Vodafone.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu