1 octombrie 2013

Adevărata valoare stă în lucrurile simple

0 Comentarii
Inovaţia şi cele mai mari realizări încep cu lucruri simple care au puterea de a face diferenţa. COSMOTE România lansează o nouă campanie de comunicare, „Adevărata valoare stă în lucrurile simple”, dovedind curajul de a sparge din nou barierele comunicării, prin crearea premiselor pentru noi oportunităţi şi valoare pentru consumatori. Noua campanie postpaid promovează cel mai simplu portofoliu de abonamente realizat vreodată pe piaţă, COSMOTE Free, şi deschide calea către comunicare nelimitată pentru toţi românii.
Campania de comunicare are o abordare integrată, fiind declinată atât în mediul online, cât şi offline şi include execuţii clasice şi neconvenţionale:  o serie de spoturi TV, machete standard si neconvenţionale în presă, spoturi radio şi momente dedicate în cadrul celor mai importante emisiuni de radio, OOH, proiecte speciale în staţiile de metrou şi mall-uri, microsite dedicat, web bannere, comunicare în social media şi pe bloguri. Multe alte surprize vor fi dezvăluite în perioada următoare.
Echipa care a coordonat realizarea noii campanii de comunicare, din partea COSMOTE România, este alcătuită din: Dana Bursuc – Marketing Communications Senior Manager, Mirela Ghiţă – Head of Prepaid & VAS Communication, Lavinia Ghinescu – Brand Manager, Daniela Moldovan – Brand Manager, Ştefania Rusu – Senior Brand Manager, Sebastian Honciuc – Junior Brand Manager, Bogdan Măciucă – Junior Brand Manager, Romeo Bunescu – Brand Manager, Ciprian Postelnicu – Head of Media.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu