Campania de comunicare are o abordare integrată, fiind declinată atât în mediul online, cât şi offline şi include execuţii clasice şi neconvenţionale: o serie de spoturi TV, machete standard si neconvenţionale în presă, spoturi radio şi momente dedicate în cadrul celor mai importante emisiuni de radio, OOH, proiecte speciale în staţiile de metrou şi mall-uri, microsite dedicat, web bannere, comunicare în social media şi pe bloguri. Multe alte surprize vor fi dezvăluite în perioada următoare.
Echipa care a coordonat realizarea noii campanii de comunicare, din partea COSMOTE România, este alcătuită din: Dana Bursuc – Marketing Communications Senior Manager, Mirela Ghiţă – Head of Prepaid & VAS Communication, Lavinia Ghinescu – Brand Manager, Daniela Moldovan – Brand Manager, Ştefania Rusu – Senior Brand Manager, Sebastian Honciuc – Junior Brand Manager, Bogdan Măciucă – Junior Brand Manager, Romeo Bunescu – Brand Manager, Ciprian Postelnicu – Head of Media.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu