14 octombrie 2013

Romanian Youth Focus 2013

0 Comentarii
Tinerii din Romania si din toata lumea sunt de cele mai multe ori blamati. Au fost acuzati in repetate randuri ca ar fi hipsteri, pierde-vara, iresponsabili sau inculti. Ruptura dintre generatii a existat dintotdeauna, dar aparitia internetului a marcat si mai mult felul in care tinerii de azi percep lumea si, ca urmare, felul in care aleg sa traiasca.
Pe 21 si 22 octombrie, la cea de-a doua editie a conferintei Romanian Youth Focus, vor aduce in discutie un target dificil si de multe ori blamat – tinerii din generatia Y. Generatia Y e inca un mister la nivel global pentru multi marketeri si advertiseri, iar piata locala nu face exceptie.
Relatia acestor tineri cu cu brand-urile este diferita fata de cea pe care o aveau parintii sau bunicii lor.
Teme abordate in conferinta:
- Portretul tanarului roman de astazi: atitudini, comportamente de consum, trend-uri;
- Relatia tinerilor din generatia Y cu brand-urile si cum difera aceasta de cea pe care o intalnim la alte generatii
- Consumul de media si canalele cu cele mai bune rezultate;
- Influenceri, ambasadori de brand, celebrity endorsement si product placement in comunicarea cu tinerii;
- Influenta asupra deciziei de cumparare si rutele pe care brand-urile trebuie sa le abordeze pentru a-i fideliza;
- Best practice: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de succes adresate publicului tanar.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu