In relatiile cu actionarii si asociatii, autoritatile si institutiile cu atributii de avizare si control a functionarii agentilor economici, clientii, furnizorii si consumatorii,administratorilor le revine intreaga responsabilitate de gestionare a activitatii, resurselor materiale, mijloacelor fixe, resurselor umane si a patrimoniului firmei.
Conform Legii Societatilor Comerciale nr. 31/1990, administratorii raspund pentru toate obligatiile prevazute in dispozitiile legale sau in actul constitutiv.
In acest context general, pentru a fi la curent cu noutatile in domeniu, pentru perfectionare si evitarea situatiilor care pot duce la angajarea raspunderii administratorului, Centrul de Infiintari Firme Bacau va invita la conferinta“Administrarea unei afaceri. Obligaţiile administratorilor societatilor comerciale”, vineri, 24 ianuarie 2014, la sediul Camerei de Comert şi Industrie Bacau.
Tematica cuprinde:
- Obligatiile si raspunderea administratorilor – contractul de administrare
- Numirea si revocarea administratorilor – incapacitati şi incompatibilitati
- Contractul de mandat
- Contrarietatea de interese, separarea patrimoniilor
- Acţiunea in raspundere impotriva administratorilor
- Contraventii si sanctiuni pentru nerespectarea obligatiilor
Conferinta se adreseaza administratorilor de firme si viitorilor intreprinzatori care doresc sa isi incepa o afacere.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu