La sfârșitul lui 2013, Lidl a obținut statutul de Superbrand, ca o
recunoaștere a succesului înregistrat de brand de la lansarea sa în România.
Calitatea produselor Lidl, încrederea consumatorilor în brand, dar și
ascensiunea sa rapidă au condus către această recunoaștere, confirmată prin
includerea Lidl în Cartea Superbrands 2013/2014.
Lidl este unul dintre cele mai mari
lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de țări europene şi având
aproximativ 10.000 de magazine. De la intrarea pe piața locală, în 2011,
numărul magazinelor Lidl a ajuns la 174, compania numărându-se printre
retailerii de top din România.
Cheia succesului Lidl constă în principiile
de bază ale companiei: grija față de satisfacția clientului, un raport superior
între calitate și preț, amabilitatea și deschiderea față de clienți, dar și
respectul și încrederea. Aceste principii se regăsesc în activitatea Lidl la
toate nivelurile. Clienții Lidl sunt întâmpinați mereu cu produse de calitate
la cele mai competitive preţuri, dar şi cu activări interesante, precum
concerte sau concursuri. Astfel, la atingerea cifrei de 1.000.000 de fani pe
pagina de Facebook a Lidl România, compania a sărbătorit alături de clienţi
prin lansarea imnului „Un Milion de Prieteni”, interpretat de Andra feat. Krem.
Mai mult, Lidl se implică și în viața comunităților
în care activează, implementând proiecte proprii sau susținând inițiative ale
comunității. Un proiect propriu de mare anvergură a fost organizarea, cu
sprijinul Poliţiei Rutiere Române, a celei mai ample campanii de educaţie
rutieră din România. Astfel, în data de 29 septembrie 2013, peste 10.000 de
copii din toată ţara au luat parte la cursul de educație rutieră ce a avut loc
simultan în parcările tuturor magazinelor Lidl la nivel național.
„Includerea Lidl în Cartea Superbrands
2013/2014, datorită încrederii pe care clienții o acordă brandului, calității
produselor și dinamismului de care dă dovadă activitatea noastră, este pentru
noi o onoare. Suntem deosebit de mândri și considerăm această distincție ca pe
o confirmare a valorii brandului Lidl, susținută de eforturile noastre, ale tuturor
angajaților companiei,” declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.
„Lidl
a obținut statutul de Superbrand 2013 pentru calitate, încredere și dinamism,
clasându-se ca lider în categoria Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry și
Discounter. În urma cercetării derulate pentru identificarea celor mai
performante branduri de pe piața din România, Lidl s-a remarcat în special la
dimensiunea încredere, unul dintre cele mai importante atribute pentru
consumatorii români în interacțiunea cu un brand", afirmă reprezentanţii
Superbrands.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu