Carpatica
Asig, prezentă pe piaţa asigurărilor din 1996, ocupă primul loc în topul companiilor
cu cele mai multe apariţii în mass media - 3.763 de materiale, în primele trei
luni ale anului 2014. Intrată pe piaţă din 1991, Astra Asigurări ocupă locul
doi în clasament cu 2.724 de materiale. Locul trei este ocupat de Aviva care a
înregistrat 1.067 de materiale. Compania
de asigurări Omniasig este pe locul patru în top cu 905 de materiale, urmată de
Allianz-Ţiriac, cu 518 materiale. Asirom este prezentă în clasament cu 427 de
materiale, Euroins a înregistrat 412
materiale, iar Uniqa 353 de materiale. Din clasament mai fac parte Groupama cu
334 materiale, Aegon 274 materiale, Generali
Asigurări cu 238 materiale, ING Asigurări cu 211 materiale, BCR
Asigurări cu 195 materiale, Alico cu 167 materiale şi City Insurance cu 161
materiale.
Printre
sursele care au publicat cele mai multe materiale despre companiile de
asigurări în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014, se numără 1asig.ro cu 297 de articole, Ziarul Financiar
cu 221 materiale, Digi 24 cu 325 materiale difuzate şi Europa FM cu 76.
În topul companiilor cu cel mai mare volum de
publicitate conduce grupul Gothaer, cu 1.016 reclame difuzate în principal la
TV. ING Asigurări a înregistrat în perioada 1 ianuarie -31 martie, 305 de
reclame.
City
Insurance este prezent în top cu 107 reclame, urmat de Omniasig cu 105 reclame
şi 4 Life Direct cu 82 de reclame. Carpatica Asig este pe locul şase, la egalitate
cu Allianz, fiecare având câte 54 de reclame. Saftey Broker a înregistrat 46 de
reclame, BCR Asigurări, 23 de reclame, iar Astra Asigurări, 8 reclame.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu