TIC TAC și Lowe&Partners, împreună cu
New Age Media România, au pregătit o nouă campanie de promovare pentru Tic Tac
Strawberry Mix, drajeurile roz, cu gust surprinzător, dulce-acrișor.
„Cum altfel să comunice drajeurile puse
pe șotii decât... prin prezența lor în
orice discuţie? Ideea campaniei Umor dulce-acrișor adaptat la locșor a
fost de a îmbina în mod optim forma și conţinutul pentru a transmite cel mai
bine mesajul și personalitatea brandului: glumeț, conectat, spontan. De aici a
rezultat o campanie în mai multe medii, cu un mesaj adaptat corespunzător
contextului, pentru a lăsa în urmă un singur gând: Drajeurile TicTac sunt
peste tot!” a declarat Raluca Popa, copywriter, Lowe&Partners.
În perioada martie – aprilie 2014,
locuitorii din mai multe orașe din România (București, Cluj, Iași, Bacău, Piteşti, Arad,
Timișoara, Baia Mare, Târgu Mureş, Constanta, Brăila, Ploieşti) s-au întâlnit
cu umorul dulce-acrișor TicTac în cinematografele Cinema City, al căror spațiu
media este gestionat de New Age Media România. Aici spectatorii au avut șansa
de a testa gustul
dulce–acrișor TicTac Strawberry Mix printr-un sampling însoțit de flyere
cu adaptări din filme celebre. În rolul
principal, cine altcineva? Drajeurile roz! În completarea campaniei, pe marile
ecrane a fost difuzat spotul 3D creat special pentru cinema, în care
drajeurile rostesc în stilul lor propriu
replici celebre din filme.
Campania contextuală însă nu se oprește
aici! Creativii de la Lowe&Partners au dezvoltat pentru Tic Tac o campanie
de outdoor contextual, mesajele prezente pe panourile montate în 5 orașe din
țară fiind relevante pentru publicul local și inspirate de fiecare locație în
parte. Astfel, lângă Parcul Copou drajeurile se întreabă „ce te legeni”, în
Cluj Tic Tac răspunde la „Salut!” cu „No... rock!”, pe DN1 fac autostopul, în
Centrul Vechi caută, evident, un loc de parcare iar pe scări la TNB drajeurile roz
își dau întâlnire pentru a merge în Club Control.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu