In 2014, numarul cazurilor de urgenta la care au participat echipajele SMURD a crescut cu 14% fata de 2013. Cu toate acestea, insa, timpul mediu de raspuns al echipajelor a ramas constant - de 11 minute. Acest bilant demonstreaza faptul ca numarul interventiilor creste de la an la an, iarcompletarea dotarilor puse la dispozitie de Ministerul Sanatatii cu inca o autospeciala a echipajelor SMURD este necesara, pentru a raspunde prompt solicitarilor primite.
Pentru a sprijini activitatea desfasurata de Serviciile mobile de urgenta, reanimare si descarcerare (SMURD), Lidl in parteneriat cu Fundatia pentru SMURD au demarat in noiembrie 2014 campania „Doneaza pentru cei care salveaza!”. Aceasta initiativa are ca scop colectarea de fonduri prin urnele de la casele de marcat din toate magazinele Lidl din tara pentru achizitionarea unei ambulante ultramoderne SMURD. Campania de donatie la casele de marcat va continua pana in luna mai, timp in care angajatii si clientii Lidl sunt incurajati sa se implice, asa cum au facut-o si pana acum.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu