2 noiembrie 2015

„Bucket-ul de bine” de la KFC

0 Comentarii
Campania „Bucket de bine”, lansata de KFC in primavara acestui an, a asigurat asociatiei SOS Satele Copiilor Romania o donatie de peste 30.000 de euro in primele sase luni, depasind astfel obiectivele initiale. In perioada 1 martie – 31 decembrie 2015, KFC si-a propus sa acopere bugetul lunar necesar unei familii din cadrul SOS Satele Copiilor Bucuresti, din care fac parte 5 copii cu varste intre 7 si 11 ani ingrijiti de o mama sociala.
 
Ne bucuram nespus de succesul campaniei si de sustinerea pe care am primit-o de la clientii nostri, carora le multumim ca au ales Bucket-ul de bine. Ne-am dorit inca de anul trecut, cand i-am cunoscut pe copiii din familia SOS „adoptata, sa ne implicam pentru a le oferi conditii cat mai bune si o copilarie linistita. In primele sase luni am realizat mai mult decat ne-am propus prin campania <Bucket de Bine>. Fondurile stranse au depasit tinta noastra principala, aceea de a ajuta familia adoptata prin sustinerea tuturor cheltuielilor lunare. Vom ramane la fel de implicati in continuare si speram ca rezultaltele sa fie din ce in ce mai bune”, a spus Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC Romania.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu