Poşta Română şi Nextebank au finalizat negocierile privind intermedierea produselor şi serviciilor bancare în reţeaua de retail a operatorului naţional de servicii poştale. În acest sens, cele două părţi au încheiat un acord de principiu care stabileşte termenii şi condiţiile de implementare a proiectului. Acesta va fi transmis, în zilele următoare, spre aprobare Băncii Naţionale a României (BNR).
„Semnarea acestui acord înseamnă trecerea într-o etapă avansată a unuia dintre proiectele-cheie în strategia de dezvoltare a Poştei Române. Intermedierea de servicii bancare dedicate clienţilor tradiţionali ai Poştei îi permite operatorului naţional de servicii poştale să-şi diversifice portofoliul, condiţie obligatorie pe o piaţă în care poşta clasică îşi accentuează declinul. Mai mult, proiectul contribuie la reducerea ponderii pe care o reprezintă populaţia nebancarizată din România, în contextul în care Poşta Română este una dintre companiile cu cele mai extinse reţele teritoriale, inclusiv în zona rurală”, a declarat Alexandru Petrescu, Directorul General al Poştei Române.
Poşta Română va pune la dispoziţia clienţilor produsele de retail ale Nextebank – credite, depozite, carduri – în cea mai mare parte a reţelei de unităţi poştale. Proiectul celor două entităţi are la bază modele aplicate cu succes de administraţii poştale din Europa. Mai mult, proiectul va presupune investiţii importante în pregătirea profesională a angajaţilor Poştei, în oficiile poştale şi în dotarea acestora cu tehnologie specifică acestui tip de servicii. Nu în ultimul rând, proiectul va duce la creşterea veniturilor salariaţilor Poştei Române, bazată pe performanţă.






0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu