29 noiembrie 2016

Program de lucru cu publicul la BRD

0 Comentarii
Miercuri, 30 noiembrie si joi, 1 Decembrie 2016, agentiile bancii din anumite centre comerciale din tara vor fi disponibile pentru clienti.

Clientii bancii vor avea in aceasta perioada la dispozitie cele peste 1.500 ATM-uri si 26.000 de POS-uri instalate la comercianti.
BRD ramane aproape de clientii sai si prin serviciile de internet si mobile banking, precum si prin serviciul MyBRD Contact, apelabil la numerele 0800 803 803 (gratuit in reteaua Telekom), 021 302 61 61 (numar cu tarif normal apelabil din tara si strainatate), si *BANCA (*22622 – tarif normal in retelele Orange si Vodafone).

Functionalitatile MyBRD Contact sunt, pe 30 noiembrie si 1 decembrie 2016, urmatoarele:  
          
•    optiunile automate de consultare sold/operatiuni
•    serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri, precum si utilizatorilor serviciilor MyBRD Net, MyBRD Mobile, Multix si BRD@ffice.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu