În susţinerea
debirocratizării şi pentru facilitatea comunicării informaţiilor de interes
pentru populaţie, specialiştii Inspectoratului General pentru Situaţii de
Urgenţă au identificat soluţii pentru proiectarea unei aplicaţii informatice,
sub forma unui ghid, uşor de accesat şi de utilizat, ce furnizează rapid
răspunsuri legate de condiţiile de avizare – autorizare şi stabileşte
documentaţia necesară pentru obţinerea acestor acte administrative.
Astfel, cu
ajutorul acestui ghid, proprietarii sau beneficiarii
construcţiilor/amenajărilor (în cazul avizului/autorizaţiei de securitate la
incendiu) sau cei care deţin sau administrează adăposturi de protecţie civilă
sau puncte de comandă (în cazul avizului/autorizaţiei de protecţie civilă) au
posibilitatea de a verifica dacă acestea se încadrează în categoriile de
construcţii care se supun acestor procese de avizare – autorizare.
Totodată,
aplicaţia oferă informaţii legate de documentaţia ce trebuie depusă în vederea
emiterii, de către inspectoratele judeţene pentru situaţii de urgenţă şi cel al
Bucureşti – Ilfov, a acestor acte administrative.
De asemenea, această
aplicaţie conţine un link prin intermediul căruia poate fi accesată lista
verificatorilor de proiecte şi a experţilor tehnici atestaţi în domeniul
situaţiilor de urgenţă de către Ministerul Dezvoltării Regionale,
Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene.
Mai multe
detalii legate de acest ghid de avizare – avizare pot fi obţinute prin
consultarea paginii web a instituţiei noastre - www.igsu.ro -
şi cele ale inspectoratelor județene pentru situaţii de
urgenţă/București-Ilfov.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu