28 martie 2017

Spectacol caritabil: Eu,mama si bunica

0 Comentarii
"Eu,mama si bunica" de Krzysztof Bizio este un One Man Show al actritei Gazdaru Florina in regia si adaptarea actritei Firuţa Apetrei.

Acest spectacol face parte din seria de trei reprezentatii inscrise in Spectacole caritabile: Joc pentru mine, Joc pentru tine.

"Imi doream de mult sa lucrez cu Firuta (Firuta Apetrei, actrita si regizor la „Bacovia” – s.a.), are mâna buna, cum se spune, ea a lucrat si cu Daniela Vrânceanu, când a luat premiul la Gala, si cu Eliza Judeu. Am vrut sa vad ce pot sa fac singura pe scena. [...] Firuta a gasit insa acel text, “Eu, mama si bunica”, a zis ca mi se potriveste, am lucrat spectacolul in trei saptamâni, premiera a fost direct in Gala. M-am bucurat pentru premiu, s-au adaugat si alte doua, pentru voce, pentru interpretare. A fost un spectacol bun, greu, trei personaje, fata de 17 ani, femeie de 44, bunica apoi, in final. "


Donatie recomandata: 10, 30 lei

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu