Banca Comercială Română (BCR) oferă un nou produs bancar, dezvoltat
pentru a oferi tuturor servicii financiare de bază – Contul Online BCR. Contul poate fi deschis rapid și ușor, accesând site-ul BCR (www.bcr.ro), de pe orice
dispozitiv cu acces la internet.
„E nevoie, în prezent, de servicii cât mai rapide și ușor de
folosit. Contul Online BCR vine să răspundă acestei nevoi într-un mediu în care
românii sunt din ce în ce mai prezenți – cel virtual. BCR a ales să se implice
activ în promovarea inovației digitale, prin introducerea susținută de noi
facilități și educarea permanentă a clienților și angajaților. După ce am introdus pe piața
locală autentificarea biometrică în serviciile digitale și am modernizat
platformele de Internet si Mobile Banking, deschiderea unui cont curent la BCR,
100% online, este un pas firesc în strategia noastră de a oferi servicii
digitale de top consumatorilor din România”, spune Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR.
Contul Online BCR poate fi
deschis de către orice persoană cu vârsta minima de 18 ani, cetățean român,
urmând să beneficieze de:
ü
Cont curent în lei si card de
debit contactless atasat
ü
Servicii Digitale (Internet,
Mobile si Phone Banking)
ü
Notificări prin SMS la încasarea
salariului în cont
ü
Plăți facturi și transferuri
intrabancare gratuite
Singurele condiții pentru validarea Contului ONLINE sunt ca solicitantul să dețină un act de
identitate valabil și un cont bancar în lei deschis la orice altă bancă din România, urmând ca activarea
contului online să se realizeze printr-un simplu transfer bancar în lei.
În primele șase
luni, Contul Online BCR poate fi
testat gratuit întrucât comisionul de administrare este ZERO. După această
perioadă, se vor aplica tarifele și comisioanele standard aferente pachetului
ClasiCont BCR.
Serviciile digitale ale Băncii
Comerciale Române BCR sunt în continuă creștere în ultimul an, datorită
investițiilor realizate de bancă pe acest segment, atât în dezvoltarea
produselor, cât și în educarea angajaților și clienților.
În primele șase luni ale anului 2017,
s-a înregistrat un ritm de creștere de 10.000 de clienți de Mobile Banking pe
lună, iar aplicația de Mobile Banking a BCR s-a descărcat de peste 250.000 de
utilizatori în 2017, de peste trei ori mai mult decât în 2014.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu