19 iulie 2018

Doi ani de mandat, in cifre

0 Comentarii
Președintele Consiliului Județean Bacău Sorin Brașoveanu, împreună cu vicepreședinții Silviu Ionel Pravăț și Adrian Popescu și administratorul public Valentin Palea, a susținut joi, 12.07.2018, o conferință de presă pe tema finanțărilor atrase în județ în cei doi ani de mandat. 
S-au împlinit 2 ani de când am preluat mandatul de președinte al Consiliului Județean Bacău. Așa după cum mi-am asumat în momentul începerii acestui nou capitol din viața mea profesională, am stabilit ca priorități investițiile în infrastructură, sănătate și educație, domenii care au cel mai puternic impact în dezvoltarea economică a judeţului” a apreciat președintele Sorin Brașoveanu. 
În cei doi ani de mandat, în județul Bacău au fost inițiate și continuate proiecte -aflate în prezent în diferite stadii de implementare-, care au fost finanțate din fonduri proprii și atrase, în valoare totală de  221.792.504 €, din care:
•    Infrastructură - 109.261.881 €
•    Sănătate - 37.940.712 €
•    Mediu - 57.756.683 €
•    Cultură, Sport - 1.008.189 €
•    Social - 12.048.479 €
•    Educație - 3.610.254 €
•    Dezvoltarea Capacității Administrative - 166.306 € 
Raportul complet al celor doi ani de mandat îl puteți consulta în Secţiunea Proiecte&Strategii/Doi ani de mandat.
 

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu