13 octombrie 2018

Vodafone România si Mega Image au lansat primul magazin inteligent

0 Comentarii
Vodafone România și Mega Image au lansat primul magazin inteligent din România, situat în Bulevardul Barbu Văcărescu, nr. 201. Magazinul dispune de nouă soluții Internet of Things, complet funcționale, destinate industriei de comerț, acestea ajutând Mega Image să identifice nevoile clienților și să înțeleagă comportamentul acestora pentru a crește eficiența, satisfacția cumpărătorilor și pentru a oferi o experiență de cumpărături îmbunătățită.
Primul magazin-concept echipat cu soluții dedicate este un deschizător de drumuri în transformarea proceselor de comerț actuale. Specialiștii IoT ai Vodafone România, împreună cu Mega Image, au implementat soluții digitale inteligente care oferă clienților experiențe complete și personalizate pe baza nevoilor acestora. Magazinul are implementate soluții ce oferă statistici despre clienții, monitorizarea stocurilor, afișare media digitală pentru publicitate personalizată, promovarea produselor adaptată pe segmente de cumpărători, zone de interes ale vizitatorilor, managementul cozii de așteptare, Wi-Fi în magazin, sistem de feedback și de asistență pentru clienți. De exemplu, soluția care identifică zonele de interes ale cumpărătorilor monitorizează, prin intermediul senzorilor inteligenți, cele mai frecventate rute din magazin. Cu ajutorul datelor disponibile, Mega Image poate înțelege mai bine nevoile cumpărătorilor și le poate oferi beneficii imediate, precum facilitarea accesului la produsele de interes și reducerea timpului de așteptare.
Întregul ecosistem de senzori inteligenți, servere, camere video și echipamente IT procesează volume mari de date colectate în timp real și au ajutat Mega Image să înregistreze o creștere a satisfacției clienților și să optimizeze timpul de așteptare la casele de marcat.
„Lansarea primului magazin inteligent marchează un punct important pe piața locală de soluții IoT. Vodafone a fost întotdeauna nu doar un furnizor, ci un partener pentru clienți ajutându-i să aibă succes într-o lume digitală, punând tehnologia și inovația în beneficiul lor. Lansarea recentă a primei rețele NarrowBand-IoT cu acoperire națională din România este o reconfirmare a misiunii noastre de a transforma viitorul afacerilor cu ajutorul tehnologiei”, a declarat Natalia Chirițescu, Vodafone Global Enterprise Director, Vodafone România. „Cumpărăturile tradiționale sunt reinventate și se digitalizează. Clienții noștri sunt mai riguroși și caută experiențe și soluții adaptate stilului lor de viață. Aceștia își doresc magazine intuitive, care le ușurează și îmbunătățesc procesul de cumpărături. De aceea, soluțiile digitale ne ajută să înțelegem mai bine clienții și să le creștem gradul de satisfacție pentru a identifica mai rapid nevoile operaționale diferite, pentru a aloca mai bine personalul nostru și pentru a spori productivitatea magazinelor”, a declarat Adrian Nicolaescu, Marketing VP, Mega Image.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu