18 mai 2020

200 de magazine agent

0 Comentarii
Luna mai a adus cu sine o realizare importantă pentru rețeaua PROFI: Atingerea cifrei de 200 de Magazine Agent. În spatele acestei reușite se află o echipa dedicata, formată din oameni care cred în proiectul lor și se implică.

In baza unor contracte de colaborare, prin proiectul Agent rețeaua încredințează administrarea unor magazine PROFI deja în funcțiune către persoane cu experiență dovedită în retail. Cel mai adesea, dar nu neaparat obligatoriu, agentul este un fost șef de magazin PROFI cu spirit antreprenorial, care alege să se implice în și mai mare măsură în activitățile unității sale și totodată își dorește mai multă larghețe în privința felului în care conduce echipa pe care și-o și selectează personal.

Numărul Magazinelor Agent crește vertiginous, fapt încurajat de PROFI ca urmare a succesului dovedit de această formula. Magazinul Agent este o formă specifică acestei rețele, nu o franciză. Spațiul în care funcționează, utilajele, echipamentele și stocul de marfă sunt în continuare în proprietatea PROFI, în timp ce modalitatea prin care Agentul își gestionează întreținerea magazinului, stocul de marfă și vânzările rămân în întregime la latitudinea sa. Iar aspectul cel mai important este însă ca, în funcție de performanțele obținute, de profitul magazinului, acesta ajunge să obțină câștiguri motivante.

”În prezent, dacă dorești să începi o afacere în comerț ai multe costuri: închirierea spațiului, amenajarea, aprovizionarea, personalul, utilitățile și altele. Cu toate aceste costuri suportate, nu îți poate garanta nimeni succesul afacerii,” spune Marius Ivanov, agent PROFI. “Principalul avantaj al acestei pozițiit este că devii antreprenor într-o afacere de succes, cu costuri minime și profit decent. La începutul anului 2019, am primit un magazin în Slatina, pe care îl consider acum ca a doua mea casă. Aici, împreună cu echipa pe care o coordonez, asigurăm peste 6.000 de produse sutelor de clienți care ne trec pragul zilnic. Odată intrat în familia PROFI, am beneficiat de training de specialitate și de suport 24 h din 24 h din partea specialiștilor companiei. Am primit o serie de proceduri care mă ajută să îmi organizez activitatea echipei în fiecare zi și sfaturi constructive din partea angajaților companiei care vin periodic în magazin pentru a te ajuta când ai nevoie. Avem unele din cele mai bune prețuri din piață, reclamă în mass-media și multe facilități la care mulți antreprenori doar visează. Un alt avantaj foarte important este ca PROFI m-a lăsat să mă dezvolt. În urma rezultatelor pe care le-am avut, mi s-a aprobat la sfârșitul anului 2019 preluarea unui al doilea magazin în postura de Agent. Împreună cu echipele din ambele magazine am avut rezultate bune în ultimele 6 luni și trebuie să recunosc că sunt în discuții cu PROFI ca să preiau un al treilea magazin. Mă simt foarte bine în postura de Agent și în siguranță, mai ales în această perioadă economică dificilă pentru mulți antreprenori români.”

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu