7 septembrie 2020

Un raliu cu bune si cu rele pentru Adrian RĂSPOPA la Iași

0 Comentarii


Cea de-a patra etapă a Campionatului Național de Raliuri Betano, desfașurată la Iași, a oferit concurenților și spectatorilor suspans maxim și un ritm de concurs la nivel crescut. O serie de incidente neplăcute, printre care o ieșire în decor violentă a campionului en-titre Simone TEMPESTINI, echipajul scăpând nevătămat din accident dar și un incident al pilotului băcăuan Adrian RĂSPOPA în același viraj care a condus în final la un abandon tehnic, au oferit surprize în clasamentul final.

Adrian RĂSPOPA a revenit la comenzile modelului Skoda Fabia R5 după un an de pauză la volanul acestui model.

Am plecat motivați încă de la prima proba specială a raliului , iar la final aveam un avans de aproximativ 25s față de Giri și 30s față de Bogdan Marișca. Am încercat să fim cât mai aproape de Simone dar ritmul impus de acesta era destul de mare pentru noi și nu am putut decât să stăm în plasa lui, fiind destul de confortabil cu ritmul nostru. Am reușit să încheiem ziua cu un avans bun față de Giri și Bogdan și am continuat cu același ritm și a doua zi. După prima buclă a zilei secunde aveam un avans considerabil de peste jumătate de minut în fața urmăritorilor, având același ritm susținut. Am făcut o nouă setare la mașină după prima trecere pe prima buclă a zilei secunde, care ne-a dat încredere mai mare în mașină, încercând să ne apropiem de Simone. Din pacate am atacat un pic cam târziu un viraj pe a doua trecere pe proba Cioca Boca și am fost foarte aproape de un abandon de cursă. În momentul impactului bara și grila față au fost împinse către radiator și s-a declansat, totodată, și GPS-ul cu semnal sonor de SOS, care ne-a deconcentrat putin. Chiar și așa am fost surpins că am reusit cel mai bun timp al probei. Abia la finalul probei am aflat de incidentul lui Simone, eu nu l-am văzut, însă am văzut agitație în jurul virajului unde am avut și eu incidentul. Tot la finalul probei am văzut ca ieșea abur de sub capotă și am crezut că problemele sunt mult mai mari, asa că am decis să ne oprim pentru a nu avaria motorul. În final s-a dovedit a fi doar o defecțiune minora care putea fi remediată ușor și am fi putut continua, dar nu ne-am dat seama.

Rămanem cu o mulțumire personală pentru ritmul bun pe care l-am avut după un an de pauză la volanul modelului Skoda Fabia R5, care ne ambiționează să încercăm să construim un buget pentru a merge la Arad. Mulțumim pentru mesajele de susținere și apreciere care le-am primit după raliu și credem noi că am reușit să prezentăm foarte clar mesajul pe care îl promovăm de la începutul anului pentru proiectul de infrastructură rutieră Autostrada Brașov – Bacău A13.” declara Adrian RĂSPOPA, la finalul Raliului Iașului.


Echipajul format din Adrian RĂSPOPA și Cosmin DIACU a fost susținut la Raliul Iașului de Pro-X și service-ul auto din Iaşi, Avantest.

Adrian RĂSPOPA, este în acest an ambasadorul în motorsport al proiectului de infrastructură rutieră Autostrada Brașov – Bacău A13 și are un parteneriat încheiat cu Fundația Pădurea de Mâine.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu