27 martie 2014

Casuta cu Povesti

0 Comentarii
Cand primim un cadou ne bucuram atat de mult, dar oare cum este sa oferim o bucurie si celor ce nu cunosc acest sentiment.... CASUTA CU POVESTI se reintoare cu proiectul VINE IEPURASUL ,in al patrulea an deja.Am bucurat multi copii din gradinite , multe familii au primit sprijin in alimente, imbracaminte, financiare, mobilier, etc... 
Alaturi de voi, dragii mei prieteni de aici, si nu numai, am reusit sa aducem zambete acolo unde acestea intarziau sa apara.AM OFERIT IMPREUNA SPERANTA, BUCURIE, INCREDERE CA CINEVA, UNDEVA SE GANDESTE SI LA CEI CARORA VIATA NU LE A OFERIT PREA MULTE SANSE.
Va invit din nou, dragii mei, sa punem umarul si de data aceasta sa poposim in localitatile CIUCANI, BERENDESTI, DUMBRAVENI, GASTENI,FUNDU RACACIUNI.din judetul Bacau. Este nevoie de noi aici.Iepurasul nu a poposit pe aici. Sa i facem impreuna drum.
Puteti dona hainute, jucarii, rechizite,si speram sa strangem si ceva banuti pentru a cumpara cozonaci si dulciuri.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu