În
ultimii ani, piața de anunțuri online din România s-a dezvoltat foarte mult, cel
mai mare site de acest tip din țară fiind în acest moment tocmai.ro. Doar
în prima jumătate a anului 2014, pe tocmai.ro
au fost înregistrate 3 milioane de anunțuri, adică peste 400.000 de anunțuri
adăugate lunar. În aceste condiții, întrebarea la care caută răspuns toți cei
care postează pe site este cum să-și facă produsele/serviciile mai vizibile,
astfel încât să reușească să-și găsească rapid potențiali cumpărători și să vândă
în scurt timp ceea ce își doresc.
Site-ul tocmai.ro oferă o serie de recomandări care ar
putea crește șansele celor care postează anunțuri de a încheia rapid o tranzacție.
·
Completarea unui titlu atractiv pentru cumpărători. Titlul anunțului este primul lucru la care cititorii se uită. Acesta
trebuie să fie relevant, bine structurat și trebuie să prezinte produsul sau
serviciul clar și concis.
·
Redactarea unor descrieri atractive. Este
foarte important ca potențialul cumpărător să afle cât mai multe informații
despre produsul pe care intenționează să-l cumpere. Se recomandă ca vânzătorul
să facă referire doar la caracteristicile relevante, care să ofere valoare
produsului sau serviciului comercializat. Menționarea cu exactitate a
modalității de contactare a vânzătorului este de asemenea un aspect care
trebuie avut în vedere. Pe lângă toate acestea, se recomandă folosirea unui
limbaj civilizat, a cuvintelor simple și uzuale, pe înțelesul tuturor utilizatorilor.
În plus, folosirea majusculelor ar trebui să se facă doar în cazul menționării
unui brand sau a unui nume propriu.
·
Adăugarea unor imagini relevante și de calitate. S-a
constatat că postând o imagine anunțului, șansele de a încheia o tranzacție
cresc de până la cinci ori. Se recomandă folosirea unor imagini clare,
luminoase, cu starea actuală a produsului, făcute chiar de către vânzător.
Astfel, se poate câștiga mult mai ușor încrederea cumpărătorului. Este bine să
se evite folosirea unor imagini din cataloage sau reviste, similare cu cele
făcute de către site-urile de specialitate. Pentru a oferi o imagine cât mai
detaliată asupra produsului sau serviciului comercializat, este bine să fie
adăugate mai multe fotografii reprezentative pentru acesta.
·
Adăugarea unui singur produs sau serviciu per anunț. Se poate întâmpla ca același utilizator să dorească să vândă mai multe
produse sau servicii. În această situație, nu se recomandă să încarce un singur
anunț, ci să posteze pentru fiecare produs sau serviciu un anunț separat.
Promovarea plătită a anunțurilor online – Cât plătești și ce beneficii
primești?
Un anunț promovat are aproape
de zece ori mai multe șanse de a vinde. Pe tocmai.ro,
un astfel de anunț va fi afișat într-o poziție privilegiată, în dreapta listei
de anunțuri, în funcție de căutările efectuate de vizitatori și de alte
anunțuri promovate, oferta adresându-se direct cumpărătorilor interesați. În
plus, anunțul promovat va fi primul în lista de anunțuri, la fiecare cinci
zile.
Ofertele de promovare oferite
de tocmai.ro sunt flexibile.
Pot fi alese pachete de promovare diverse, în funcție de categoria în care se încadrează
produsul comercializat. Produsele disponibile sunt următoarele: 5 zile (4 euro
+ TVA), 15 zile (6 euro + TVA), 30 zile (9 euro + TVA) sau 60 zile (10 euro +
TVA) pentru categoriile Auto, Imobiliare, Afaceri și Servicii, Locuri de muncă
sau 5 zile (3 euro + TVA), 15 zile (4 euro + TVA), 30 zile (7 euro + TVA) pentru
celelalte categorii (Casă și grădină, Electronice, Modă-Articole personale,
Hobby-Sport-Turism, Agro-Animale, Diverse).
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu