În premieră pe piața românească de telecomunicații, Vodafone introduce serviciul derecunoaștere automată a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonații care apelează serviciul de Relații cu Clienții la numărul *222.
"Căutăm în mod continuu să inovăm și să oferim abonaților noștri o experiență superioară de utilizare a serviciilor Vodafone, iar acum, prin soluția intuitivă de recunoaștere automată a vorbirii, serviciul de Relații cu Clienții devine mai eficient și mai ușor de utilizat. Prin aceasta tehnologie inovatoare, utilizatorii noștri beneficiază de interacțiuni mai rapide și de răspunsuri directe în cadrul serviciului de Relații cu Clienții, prin intermediul vocii, fără nevoia de a naviga între diferite opțiuni", a declarat Ana Alexe, Director, Customer Operations, Vodafone România.
Cu noul serviciu de recunoaștere automată a vorbirii, abonații încep instantaneu convorbirea, iar timpul petrecut pentru a găsi răspunsul solicitărilor se reduce. Clienții își pot exprima solicitarea succinct, iar sistemul recunoaște instant mesajul rostit de utilizator, analizează cererea și oferă un răspuns sau direcționează apelul către echipa potrivită pentru a oferi o rezolvare.
Astfel, nouă soluție le permite abonaților să își folosească propriile cuvinte pentru a descrie motivul apelului, elimină complexitatea navigării și generează o rezolvare mai rapidă și mai eficientă.
Vodafone inovează în permanență în domeniul Relațiilor cu Clienții, iar recunoașterea automată a vorbirii continuă strategia ce include și o altă premieră pentru piața românească de telecomunicații - lansarea serviciilor de Chat Mobil, din luna februarie a acestui an.
În perioada următoare, Vodafone România va lucra la îmbunătățirea ratei de recunoaștere și, implicit, a numărului de clienți care pot primi instant o rezoluție. Serviciul va fi extins, gradual, atât din punct de vedere al funcționalităților, cât și al accesibilității.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu