26 mai 2015

Cum s-a vazut concursul Eurovision in mass media din Romania?

0 Comentarii
Competiția muzicală a înregistrat 11.722 de materiale în mass media, în perioada analizată. Evenimentul a avut o vizibilitate crescută în mediul online:  website-uri  - 3.553 de materiale,  7.957 de mențiuni în social media, dintre care 7.295 au fost pe Facebook. În presa scrisă au fost publicate 67 de materiale ce au avut ca subiect Eurovisionul, posturile TV au difuzat 104 ştiri, iar la posturile de radio monitorizate au fost difuzate 41 materiale.
Printre sursele media cu cele mai multe materiale legate de Eurovision  se numără Fanatik.ro cu 145 de materiale, Click cu 4 materiale, București FM cu 10 mențiuni , TVR 1 cu 19 știri.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu