Fashion Days, cea mai mare destinație de fashion din România, lansează o
nouă interfață pentru platforma de cumpărături online, care susține evoluția
către noul său model de business. Noua interfață a shopului oferă
acum clienților o separare clară între colecțiile noi (in-season, disponibile
în stoc) și partea de campanii de reduceri. Modificările reflectă
trecerea companiei de la un shop de flash sales la unul de retail online, cu
focus pe colecțiile noi, care beneficiază de livrare rapidă.
„Noul design al site-ului Fashion Days
reflectă viziunea noastră de business actuală și a fost creat din dorința de a
le oferi clienților o experiență de cumpărături online cât mai plăcută, ușoară
și rapidă. Fashion Days este un pionier al comerțului online de fashion din
România. Desigur, acest rol presupune acțiuni inovatoare, precum redefinirea
modelului de business, bazăndu-ne pe nevoile clienților noștri. Astfel, pornind
de la identificarea cerințelor acestora, am reorganizat structura noului
website și am adăugat noi funcționalități, care facilitează traseul clienților
în site și care îi ajută în procesul de comandă: am introdus opțiunea de search și am îmbunătățit filtrele de produse, care
sunt acum mai vizibile”, a declarat Silviu Croitoru, Chief
Product Officer – Fashion Days.
Noua versiune a platformei înlocuiește listarea
campaniilor cu un nou homepage customizabil pentru femei sau bărbați și include
pagini separate pentru colecțiile noi și cele la reduceri. De
asemenea, în pagina de start, clienții au acces la recomandări pentru diverse
categorii de produse, la catalogul de branduri și la lista produselor recent
cumpărate din shop.
Clienții pot comanda acum fără a se înregistra pe site și pot găsi
produsele mai ușor și rapid, folosind un sistem de căutare ierarhică și
filtrare a produselor, opțiuni ce permit clienților să caute produse în funcție
de sex, dimensiuni, categorie, culoare și preț. Paginile de produs se încarca
într-un timp scurt, fiind prezentate într-un mod atractiv, cu zoom automat și
includ conținut suplimentar despre produse.
„Schimbările aduse site-ului au dus la o
creștere semnificativă a ratelor de conversie. Noua interfață online oferă
clienților noștri acces mai ușor la produse și informațiile despre acestea,
ceea ce scurtează timpul destinat cumpărăturilor online. De asemenea, toate
aceste schimbări au dus la îmbunătățirea experienței utilizatorilor și pe
versiunea mobil a shopului. Scopul final al eforturilor noastre este menținerea
și creșterea indicelui de
evaluare al loialității clienților noștri - NPS (Net promoter score), care este
în permanență peste 50% ”, a completat Silviu.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu