Savana, marca lider în inovație și culoare
pe piața vopselelor și lacurilor decorative din România, aduce noutăți la nivel
de ambalaj. Cunoscutele animale de savană rămân în noul design, dar evoluează
de la stilul grafic la imagini reale pentru ca savana să devină mai atrăgătoare, mai puternică și mai dinamică.
Schimbarea intervine doar la nivel de ambalaj, produsele savana păstrându-și aceeași calitate superioară.
savana este cea mai cunoscută și apreciată
marcă de pe piața vopselelor și lacurilor decorative, iar acum vine și mai
aproape de clienți, actualizând designul de ambalaj care a diferențiat-o prin
unicitatea abordării și care a consacrat brand-ul ca fiind creativ și nonconformist.
Pe lângă elementele grafice noi, savana
aduce noutăți și în ceea ce privește informațiile utile pentru clienți,
redându-le într-un mod explicit și ușor de urmărit pe spatele ambalajului.
Creativitatea
savana se regăsește și în campaniile
de comunicare ce au în centru celebrul cuplu de meșteri interpretați de Andi Vasluianu și Bombi, care prin umor fin și situațiile inedite au generat
memorabilitate, întipărind brandul savana
în mintea publicului.
„Pe fondul revenirii consumului, Fabryo-Atlas
a înregistrat creșteri semnificative în ultimii doi ani pe gama de vopsele decorative
de calitate superioară, ceea ce confirmă faptul că românii, atunci când își
permit, preferă produsele cu performanțe ridicate care rezistă în timp. În
primele 8 luni ale lui 2015, brandul savana a înregistrat o creștere de peste
10% față de anul precedent în condițiile în care cifra totală de afaceri crește
cu peste 5%. Am continuat să inovăm în brandul savana nu numai prin campanii de
comunicare și design, ci și prin tehnologie. Dacă noua campanie a avut
rolul de a inspira clienții în a-și alege culorile din imaginație, noul sistem
universal de colorare kolorator are
rolul de a asigura intensitatea și rezistența culorilor. Acesta se găsește încă
de la începutul anului în magazinele de profil și prin intermediul tehnologiei
Rezistens garantează clienților că alegerea făcută este cea mai bună”, declară
Dragoș Militaru, CEO Fabryo-Atlas.
Produsele savana își păstrează aceeași calitate
superioară din punct de vedere conținut, iar noul ambalaj poate fi deja întâlnit
în marile magazine de bricolaj din țară, la categoria de vopsele lavabile și
tencuieli decorative. Până la finalul anului noua imagine va fi disponibilă și pentru
celelalte categorii de produse, respectiv lacuri pentru lemn și vopsele pentru
lemn și metal.
„Noul
design savana, modern și contemporan,
reflectă așteptările publicului față de marca lider în a sparge tiparele
clasice, ținând pasul cu cele mai noi tendințe. Ambalajul nou lasă în urmă
stilul grafic static, care corespundea mai puțin cu dinamica actuală a
schimbărilor din viața oamenilor, reușind să exprime într-un mediu concurențial
puternic, competitivitate, forță și progres. Prin noua imagine, savana va ieși în evidență, fiind mai atrăgătoare
și mai creativă, întărind poziția de marcă lider și lider în inovație”, spune Cristina
Avram, Marketing Manager Consumer.
Cu
noua imagine, savana exprimă forță
și vitalitate și continuă să inspire noile generații de clienți, conservându-și
unicitatea și relevanța care au pus brand-ul savana în topul preferințelor oamenilor de-a lungul timpului.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu