Ambele întâlniri au avut parte de prezență maximă din partea asistenților materanli și a persoanelor care au copii în plasament de tip familial.
Pe ordinea de zi a celor două întâlniri au fost discutate câteva aspecte legate de:
- depunerea documentelor necesare reatestării (depunerea cu cel puțin 30 de zile înaintea expirării datei de reatestare, încheirea unui nou Contrat Individual de Muncă, cerere nouă pentru sindicat etc.);
- obligativitatea de a anunța angajatorul cu privire la incapacitatea temporară de muncă și prezentarea documentelor care, atestă acest lucru, în termenul legal;
- concediul de odihnă;
- contractarea unor împrumuturi și documentele necesare;
- Informarea asistenților maternali profesioniști cu privire la depunerea adeverințelor de la fisc pentru persoanele peste 16 ani care sunt în întreținere;
- Informarea asistentilor maternali pensionari cu privire la incetarea activitatii profesionale odată cu pensionarea, conform prevederilor legale;
- Necesitatea depunerii la dosarele sociale ale copiilor a adeverintelor medicale/ elev;
- Îmbunătățirea calității serviciilor de ingrijire de tip familial (creșterea și dezvoltarea armonioasă a copilului, promovarea sănătății, educației, comunicării, a drepturilor si responsabilităților copiilor aflați în familiile substitut);
- Problematica dependentți de calculator și a rețelelor de socializare;
- Gestionarea eficientă a banilor acordați copiilor din sistemul de protecție și satisfacerea nevoilor personale ale acestora;
- regulamentul intern, Metodologia de Organizare și Funcționare și Regulamentul de Organizare și Funcționare al centrului;
- Disponibilitatea asistenților maternali profesioniști de a găzdui în situații excepționale copiii aflati în plasament la colegi asistenți maternali profesioniști, în perioada concediilor de odihnă a acestora/spitalizare;
- Relația cu instituțiile statului (instituții de învățământ, spital, poliție etc);
- diverse.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu