Aflat la cea de-a 15 ediție, Campionatul
European de Fotbal va fi găzduit în acest an de Franța, a cărei națională va
juca meciul de deschidere cu Echipa Națională a României. Mass media a dezbătut
intens subiectul - 12.214 de mențiuni referitoare la EURO 2016 au fost
înregistrate în perioada 1 – 8 iunie, iar brand-urile și-au promovat produsele
în acest context.
În prima săptămânii a lunii iunie,
Campionatul European de Fotbal a fost unul dintre subiectele preferate ale
presei, fiind înregistrate 12.214 de mențiuni dintre care 11.258 au fost în
mediul online, 459 la TV, 308 mențiuni la posturile de radio și 189 de
mențiuni în presa scrisă.
Printre sursele care au
publicat/difuzat cele mai multe
materiale referitoare la EURO 2016 se numără: Sport.ro – 255 mențiuni, Gazeta
Sporturilor – 38 mențiuni, Digi FM – 88 mențiuni, Pro TV – 165 mențiuni (au
fost excluse canalele TV de sport).
Despre Campionatul European de Fotbal
s-a discutat și în social media – 5.624 de mențiuni în perioada 1-8 iunie 2016.
Dintre care 3.981 au fost pe Facebook.
Companiile din România au folosit
emoția pozitivă generată de participarea echipei naționale la Campionatul din
Franța, mizând pe promovarea produselor în contextul acestuia.
Astfel, în topul brandurilor cu cele mai
multe reclame este Telekom cu 2.586 de reclame, urmat de Coca Cola cu 2.208
reclame și Bergenbier cu 2.107 reclame.
Retailerul
Penny Market este în top cu 1.653 de reclame, urmat de atex cu 1.187 reclame și
Selgros cu 1.126 reclame. Din clasament mai fac parte: Lay’s cu 949 reclame,
Billa cu 728 reclame, Pringles – 654 reclame, emag.ro – 406 reclame, Flanco –
333 reclame, Socar – 323 reclame, Petrom – 306 reclame, Orange – 306 reclame,
Hyundai – 268 reclame și Carrefour – 259 reclame.
În topul surselor cu cele mai multe
reclame difuzate se numără Sport.ro – 1.544 reclame, Radio Zu – 878 reclame și
Gazeta Sporturilor – 9 reclame.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu