13 iulie 2016

Campionatul European de Fotbal

0 Comentarii
Desfăşurat în perioada 10 iunie -10 iulie 2016, Euro 2016 a înregistrat 84.198 de menţiuni în online. Companiile din România au mizat pe promovarea produselor în contextul campionatului, iar în aceeaşi perioadă au fost difuzate/tipărite 27.363 de reclame.
În perioada 10 iunie – 10 iulie 2016, s-au înregistrat 84.198 de menţiuni în online referitoare la EURO 2016, 32.524 în presa online (portaluri).
51.649 de menţiuni în Social Media, dintre care 36.132 sunt pe Facebook.
În topul brandurilor cu cele mai multe reclame difuzate, în contextul Euro 2016, este Bergenbier cu 4.362 de reclame, urmat de Selgros cu 1.708 reclame și Total Quartz cu 1.679 reclame. Altex este în top cu 1.651 de reclame, urmat Billa cu 1.472 de reclame, Chio – 1.425 reclame, Profi – 1.392 de reclame, Coca Cola – 1.332 reclame, Pringles – 1.291 de reclame, Lay’s – 1.142 de reclame, emag.ro – 781 reclame.
În topul surselor cu cele mai multe reclame difuzate se numără Sport.ro – 3.452 reclame, Radio Zu – 1.324 reclame și Gazeta Sporturilor – 68 reclame.

 Asadar, sportul vinde! Pe cand o "lege a sportului" la noi?!

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu