Prin intermediul unui show impresionant organizat la New York, Heidi Klum
şi Lidl au prezentat publicului internațional pentru prima dată colecţia lor
comună „esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“. În locul unui podium
clasic, compania a mizat în acest context pe un decor interactiv sub forma unui
supermarket, care a abordat universul Lidl într-o manieră creativă şi ludică. În
cadrul prezentării cu o durată de două ore, Heidi Klum şi 35 de modele au
prezentat toate cele 84 de elemente ale colecţiei, de la ghete leopard print la
blazere cu paiete și piese din piele naturală. Combinațiile diferite de piese vestimentare
purtate de modele au subliniat posibilităţile variate de îmbinare pe care le oferă
colecţia.
„Nu există un loc şi un moment mai
bun decât New York în timpul Fashion Week pentru a prezenta colecţia noastră internaţională.
Acesta a marcat debutul colaborării noastre intense cu Heidi Klum. Iar începând
din 18 septembrie, toți clienții Lidl vor putea găsi în magazinele noastre din
România, colecția esmara by Heidi Klum”, a declarat Marco Giudici, Director
Național de Achiziții și Marketing Lidl România.
Oaspeţi de seamă, printre care Nina García, Zac Posen și
Shaun Ross, au sărbătorit alături de influenceri
internaţionali, precum şi de reprezentanţi cunoscuţi din lumea modei, într-un
cadru interactiv, organizat ca un supermarket reinterpretat. Evenimentul a
creat puntea către lumea modei din New York şi motto-ul Lidl „Modă pentru toţi“.
Decorul spectaculos i-a invitat pe oaspeţi la interacţiune şi la împărtăşirea
experienţelor trăite în timpul show-ului, pe canalele sociale.
Un punct culminant al show-ului s-a desfașurat în zona de styling personal
a lui Heidi, în imediata apropiere a podiumului. Cu ajutorul unei „Oglinzi
Magice” virtuale, poziționată în spatele unei uși de vitrină frigorifică din
magazinul #LETSWOW Lidl, designerul a creat look-ul perfect „Heidi & the
City“ pentru trei oaspeţi şi a oferit recomandări practice și personalizate de
stil.
Heidi Klum, entuziasmată după show:
„A fost o
lansare perfectă. Locaţia, New York, show-ul, oaspeţii – totul a mers perfect. Sunt
foarte mândră de noua mea colecţie“, îşi exprimă încântarea designerul. „În sfârşit am reuşit să prezentăm moda
care se potriveşte oricărei femei şi care poate fi purtată de orice femeie. Sunt
foarte încântată de ceea ce am realizat aici“, a declarat Heidi Klum.
Colecția de modă Esmara by Heidi Klum cu tema Heidi &
The City va fi disponibilă începând cu 18 septembrie, în toate magazinele Lidl
din întreaga țară.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu