Golin a fost
selectată să coordoneze comunicarea consumer
și corporate a World Class România,
în urma câştigării unui pitch organizat de către companie. Astfel, agenţia este
responsabilă pentru dezvoltarea şi implementarea strategiilor de PR, de social
media și a celei privind relația cu bloggerii pentru cea mai extinsă rețea de centre de sănătate şi fitness din România.
„Ne bucurăm că agenția Golin este partenerul nostru pe zona de
comunicare. Au înțeles viziunea noastră și am încredere că expertiza lor în
domeniu ne va ajuta să ne îndeplinim misiunea – aceea de a influența, educa și
inspira cât mai mulți români să fie mai activi, mai des, totul pentru un stil de viață mai
sănătos”, afirmă Kent Orrgren, CEO
World Class România.
„Suntem extrem de mândri şi fericiți să
colaborăm cu echipa World Class România. Încă de la prima întâlnire am simțit
că împreună putem dezvolta o strategie de comunicare puternică, axată pe educarea
românilor în vederea adoptării unui stil de viață sănătos. Să lucrezi cu
liderul pieței locale de wellness presupune o mare provocare, dar și o
oportunitate uriașă – aceea de a susține angajamentul World Class România de a
face o diferență în stilul de viață al românilor, prin includerea sportului și
a unei diete echilibrate în rutina lor zilnică”, spune
Irina Roncea, Deputy Manager
Director, Golin.
Astfel, Golin coordonează
activităţile de PR şi conturile de social media ale World Class România.
Echipa World Class
România implicată în proiectele de comunicare este formată din Lavinia
Dinculescu (Marketing Manager), Sabina Trandafir (Marketing Executive), Anca
Ene (Junior Marketing Executive).
Echipa
Golin desemnată pentru World Class România este formată din Roxana Dibă (Head
of Brand Communication), Ana Filipescu (Manager), Diana Pralea (Media
Associate), Mihai Stanciu (Senior Digital Manager), Ioana Surugiu (Digital Associate)
şi Cristiana Cornea (Junior Digital Associate).
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu