19 aprilie 2012

Oportunitati de cariera prin Business-Edu

0 Comentarii
PepsiCo deruleaza pentru cel de-al treilea an consecutiv programul de internship “Butterfly Effect”, un program 100% local, ce îsi propune selectarea de tineri talentati, urmata de dezvoltarea, filtrarea si recrutarea acestora. În cele doua editii anterioare, 30 de tineri au beneficiat de cursuri, iar 8 dintre acestia au ramas ca angajati permanent în companie, în diverse departamente. Tinerii interesati pot aplica pentru unul dintre cele 15 locuri disponibile anul acesta pana la data de 24 aprilie 2012.
Programul se va desfasura în perioada mai-septembrie 2012.“Butterfly Effect” a fost creat ca o competiție între participanţi, oferind acestora posibiltatea de a câştiga noi cunoştinţe şi abilităţi la fiecare pas.
Programul include 3 etape: BIG (Business Institute for future Graduates) – etapă ce se va desfășura la sediul din București, pe teren și în fabricile PepsiCo, susținută de o echipă internă, care va organiza traininguri și workshop-uri funcționale și va selecta, în același timp, cei mai potriviți dintre participanți. BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) – un program plătit de internship pe durata verii, destinat participanților ce au fost selectați în prima etapă. BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers) – O perioadă de o lună în care participanții se vor familiariza cu compania PepsiCo, în urma căreia candidaţii au şansa de a rămâne ca angajaţi permanenți.

Antonia Iordache, East Balkans Staffing & Engagement Manager şi coordonator al programului “Butterfly Effect”, a declarat: „Butterfly Effect este primul program de internship din România al cărui concept este 100% local, dezvoltat in-house. Astăzi, după primii doi ani, sunt colegă cu mulţi dintre participanţi şi mândră că lucrez alături de ei în PepsiCo. Zâmbesc atunci când participăm împreună la şedinţe, gândindu-mă că un program de internship a reuşit să schimbe în adevăraţi specialişti nişte tineri ambiţioşi, care şi-au acordat şansa de a-şi începe cariera într-o companie de succes. Mă bucur că “Butterfly Effect” va continua şi în 2012, cu a treia ediţie, cu implicarea a nenumăraţi colegi din PepsiCo și cu o nouă generaţie de interni.”

Candidatul ideal trebuie să fie student în anul al doilea sau al treilea, indiferent de facultate, să aibă atitudine de leadership, spirit inovator, să fie orientat spre rezultate, cu abilităţi analitice dezvoltate, să fie etic, flexibil şi să aibă abilităţi de networking. De asemenea, candidaţii trebuie să cunoască foarte bine limba engleză.Pentru a aplica, tinerii interesaţi trebuie să acceseze http://www.pepsicojobs.ro/, să încarce CV-ul, să construiască un eseu de mai puţin de 1000 de cuvinte pe o temă dată şi să completeze un chestionar online. Denumirea de “Butterfly Effect” provine de la teoria cu același nume, care susține faptul că forța generată de bătaia unei aripi de fluture se poate amplifica în timp și chiar influența vremea la mii de kilometri distanță. Tot astfel, punctul de start al unei cariere poate influența în timp întregul parcurs profesional.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu