Din 2011, de la intrarea pe
piața locală, Lidl și-a asumat misiunea de a activa responsabil în comunitățile
în care compania este prezentă. Pentru a continua să producă efecte pozitive pe
termen lung în societate, în 2017, Lidl susține dezvoltarea a 17 proiecte de
responsabilitate socială, printr-o investiție de 770.000 euro. Acestea vor fi
implementate împreună cu organizații non guvernamentale cu experiență în
domenii precum educație și mediu.
Orientat în permanență spre sustenabilitate, Lidl caută soluții durabile prin
care să creeze un viitor mai bun pentru comunitate, angajați și pentru mediul înconjurător.
Astfel, strategia de CSR Lidl România are 5
dimensiuni principale: societate,
mediu, sortimentație și produse, angajați și parteneri.
Împreună cu Lidl pentru un
viitor mai bun
Lidl susține cu precădere demersurile care sprijină educația și protejarea
mediului. Pe lângă campaniile de donații de la casele de marcat, deja o parte integrantă
din programele de CSR ce se adresează domeniului societate, Lidl a demarat programul „Împreună cu Lidl pentru un viitor mai bun”. Acesta este dedicat
susținerii proiectelor cu viziune și efecte pozitive pe termen lung asupra
comunităților și a mediului înconjurător.
770.000 euro pentru proiecte
dedicate educației și mediului
În cadrul programului „Împreună cu Lidl pentru un viitor mai bun”, Lidl a
donat 770.000 euro către 17 proiecte demarate de organizații non
guvernamentale. Acestea sunt dedicate educației (ex: programe de formare pentru
profesori, Școli verzi: educație de mediu la nivel național) și mediului (ex: reciclare,
ecologie urbană etc).
„Școala
Zero Waste al Asociației EcoStuff
este unul dintre proiectele pe care le susținem. Este dedicat elevilor și
profesorilor din învățământul primar și gimnazial (clasele I – VIII) din România.
Aceștia vor învăța despre conceptul zero waste – fără deșeuri, despre
colectarea selectivă și vor colecta materiale reciclabile. Un alt proiect este despre
crearea unui cadru educațional care să intervină în mod proactiv și strategic
în crearea unei societăți sustenabile. Este vorba despre Lideri implicați în dezvoltarea
locală, un proiect în care
cei de la Organizația Națională
Cercetașii României (O.N.C.R.) ne-au făcut să credem. Astfel de acțiuni
sunt cele care ne oferă perspectiva unui viitor mai bun, prin care să aducem o
schimbare pe termen lung în societate.”, ne spune Cristina Hanganu, Director de
Comunicare și CSR Lidl România.
Organizațiile susținute prin inițiativa Lidl sunt Asociația De-a Arhitectura, Asociația
Ecostuff, Asociația Ecouri Verzi,
Asociația Greeninitiative, Asociația Mioritics, Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică (ARDOR), Asociația Slow Food Turda, EFDEN - Asociația Solar Decathlon, Asociația
Step by Step, Asociația STUP (Social
Trading Urban Place), Fundația
Leaders, Fundația Noi Orizonturi,
Organizația Națională Cercetașii
României, Organizația Concordia
și World Wide Fund for Nature (WWF).
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu