4 februarie 2024

Cumpărături cu cap si cu umor: Profi se îmbogățește cu doi ambasadori simpatici, Bifa și Toma!

0 Comentarii


Profi, lanțul de magazine ce se concentrează pe digitalizare și extindere în dorința de a aduce zilnic cea mai bună experiență de shopping tuturor românilor, anunță cu mândrie că aplicația Profi primește de acum susținerea a doi noi entuziaști ambasadori ai cumpărăturilor cu cap: Bifa și Toma. Aceștia se alătură deja binecunoscuților ambasadori Mircea Bravo și Bunica, întărind marea comunitate a aplicației care numără deja peste două milioane de utilizatori.

“La Profi, ne dorim să păstrăm bunul simț și înțelepciunea oamenilor de rând, iar ce stim noi cel mai bine este sa vindem roșii. Simplitatea se îmbină în mod fericit cu misiunea aplicației noastre de a oferi valoare clienților într-un mod accesibil, personalizat și aproape de casă", afirmă Corina Bădișor, Manager Loyalty și Digital la Profi.

De aceea Logo-ul Profi este o o tomată jucăușă,  Toma, însemnată cu bifa care arată că la noi ai găsit și cumpărat ce ți-ai dorit.

Acum deveniți ambasadori, simpaticii frați Bifa și Toma aduc un plus de bucurie publicului și evidențiază beneficiile aplicației. Ei întăresc identitatea brandului Profi, ideea de economii inteligente și umor. Bifa și Toma au luat naștere din spiritul comunității Profi, o rețea de clienți deștepți care cheltuiesc inteligent, nu iau viața prea în serios, dar nici în derâdere, ci se bucură pur și simplu de ea. Pentru ei, aplicația este un instrument la îndemână care le facilitează economii istețe.

Bifa și Toma au misiuni diferite. De exemplu, Toma este popular și extrovertit, întruchipând dorința de a juca în zona de gaming și de a colecta buline, funcționalități extrem de populare. Pe de altă parte, Bifa este orientată spre economisire și alegeri smart, ea știe toate ofertele, voucherele și bonusurile Profi. Fiți cu ochii pe amândoi!

Aplicația Profi este o platformă care crește în permanență, apreciată de cei peste două milioane de utilizatori ai săi pentru ofertele, beneficiile colectabile și campaniile sale digitale. Ea reflectă angajamentul Profi de a oferi experiențe pline de avantaje celor își fac în aceste magazine cumpărăturile.

Alături de ambasadorii Bifa, Toma, Mircea și Bunica, Profi se străduiește să ofere clienților săi o experiență unică, plină de beneficii și avantaje. Fii parte din comunitatea Profi si fă cumpărături cu cap!

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu